poniedziałek, 14 września 2015

Me time Tag!







Witajcie!
Dziś przygotowałam dla was Me time Tag,czyli dość popularny nie tylko na youtube,ale i na blogswerze czy innych tego typu portalach. Postanowiłam to zrobić przede wszystkim dlatego,że bardzo spodobały mi się pytania,na które mam nadzieje, ciekawie odpowiem.



1. Co oglądasz lub czytasz kiedy masz czas dla siebie?

Bardzo lubię oglądać filmy,czy też różnego rodzaju seriale,szczególnie wtedy gdy w końcu mogę wygodnie ułożyć się pod kocem i telewizorem wizualnie większym ode mnie z kubkiem ciepłej herbaty w ręku. Z racji tego,że lubię angażować się w mode czy też różne seriale o projektach wnętrz,śpiewie często oglądam top model ,nasz nowy dom,aplauz aplauz. Ps. nic innego nie przychodzi mi do głowy. Jednak nie kończy się to na serialach.,lubię też oglądać filmy. Ogólnie to chyba nie mam takiego,co przypadł mi do gustu,ale na pewno mam jakieś ulubione kategorie. Są to m.in. :
  • O Zwierzętach
  • Przygodowe
  • O miłości 
Jeśli chodzi o książki to krótko i zwięźle mogę Wam powiedzieć,że kocham czytać. Jednakże nie są to powieści typu lektury! Nie,to kompletnie odpada!
Aktualnie jestem w trakcie czytania powieści pod tytułem: Greckie Wakacje Alyson Noël,która zainspirowała mnie przygodą pewnej dziewczyny,której rodzice się rozwiedli..
 (Dalszą część przeczytasz w kontynuacji książki.)
Polecam również książkę Kochaj albo śpiewaj Bianki Minte-König, kupiona w intermarche za ok. 5-10 zł. 
Jest to moim zdaniem druga po Dzieci z Bullerbyn ,najlepsza przeczytana książka.
 W kolejce czeka Pamiętnik narkomanki,który dostałam w klasie 1 (czyli aktualnie teraz). 


2. Co ubierasz kiedy masz czas dla siebie?

Zazwyczaj ten czas spędzam w domu,bądź jeżdżeniu na rolkach,więc jak się domyślacie jest to prosty i wygodny styl - dresy/leginsy,szersza bluzka/bluza,bądź sweter.(Rzadko)


3. Aktualnie ulubiony lakier do paznokci? 

Pomyślmy.. Są dwa. Czarny i biały z firmy safari,którym nadaję przyzwoitość i dodaję lakier matujący.






4. Ulubione produkty których używasz kiedy masz czas dla siebie? Co wtedy robisz?

Zazwyczaj,gdy po całym dniu męczenia się przy lekcjach,czy innego typu rzeczach,nadchodzi czas na kąpiel. Tak,relaksująca i masująca rozkosz,którą chyba raczej wszyscy uwielbiają. Moim ostatnim zakupem już uwielbionym do kąpieli jest peeling myjący joanna z czarną porzeczką,zakupiony w biedronce za około 5 zł. (?)  Po tym stosuję krem do rąk z firmy Dove,który na prawdę świetnie nawilża i wygładza dłonie. Jeśli chodzi o różnego rodzaju balsamy akcesoria do ust przyzwyczaiłam się do pomatki z nivea i balsamu do ust z tisane.





 5. Coś do picia i jedzenia w czasie relaksu?

Oczywiście woda i herbata. Piję to od małego,gdyż uważam,że jest to zdrowe i najmniej szkodliwe. Lubię zjeść sobie nie raz kaszkę manną,lub jakąś przekąskę np. pizze,kawałek ciasta.


6. Aktualna ulubiona świeczka którą palisz?

Szerze mówiąc nie mam określonej rzeczy tego typu,ponieważ nie za często używam świeczek. Ale tak dla ciekawości ostatnią odpalaną prze ze mnie była świeczka koloru fioletowego,przyprawiona nutką świecącego brokatu. 


 7. Czy kiedykolwiek poszłabyś do kina sama?

Myślę,że nie bardzo,ponieważ nie jest mi to potrzebne do szczęścia. 


8. Czy kiedyś spędziłaś swój wolny czas poza domem? 

Jasne! To podstawowa rzecz - spędzanie czasu wolnego na świeżym powietrzu razem ze znajomymi! 
9. Najlepszy sklep online?

Nie mam pojęcia.. Zazwyczaj nie kupuję ciuchów z tego typu stron. Wole na bieżąco,przymierzyć i dopasować.


To chyba wszystko na dziś,do zobaczenia w kolejnym poście! 

10 komentarzy:

  1. Super Tag !
    Fajnie, że możemy się czegoś o tobie dowiedzieć :D
    Świetny blog !
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że rozwinęłaś swoje wypowiedzi. W ten sposób można dowiedzieć się więcej :*
    http://written-by-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Dziękuję,chętnie zajrzę jeszcze raz do twojego bloga :*

      Usuń
  4. ciekawe odpowiedzi :)
    też lubię czytać i książka "Greckie wakacje" jest jedną z moich ulubionych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję,że będzie jeszcze lepiej! Powodzenia w czytaniu książki! Dziękuję :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dziękuję,myślę,że powinnam dodać więcej takich wpisów. :)

      Usuń