piątek, 22 lipca 2016

Diy - ciastka oreo obtoczone w czekoladzie - jak zrobić?



Na samym początku chciałam was przeprosić za moją nieobecność, ale zaczęły się wakacje, dużo wyjazdów i przewaga spędzania czasu na dworze. Pomimo tego znalazłam wolny dzień i postanowiłam dać wam "przepis" na ciastka OREO obtoczone w czekoladzie. Od razu pragnę uprzedzić, że ciastka zakupiłam już gotowe i jedyne co, to oblałam je czekoladą. Ostrzegam, że ciasteczka są bardzo słodkie po polaniu ich czekoladą ( chociaż bez, też są słodkie,ale nie tak bardzo). Dobra, przejdźmy do rzeczy.
Do tego "przepisu" będą nam potrzebne tylko dwie rzeczym, mianowicie są to ciastka Oreo ( niestety nie zrobiłam ich zdjęcia) i czekolada (tabliczka)  

  1. Najpierw musimy połamać czekoladę na kostki (w zależności od tego, ile ciastek posiadacie) 
  2. Dobrze by było jakbyśmy je pokroili na jeszcze mniejsze 
  3. Nalewamy wodę do niewielkiego garnka, stawiamy na nim mieskę z czekoladą w środku tak, aby woda nie dotykała miski.
  4. Stosujemy metodę rozpuszczania na parze. 
  5. Gdy czekolada sie rozpuści dobrze wymieszać, przygotować widelec i zacząć obtaczać ciastka w czekoladzie. 
  6. Przełożyć je na talerz (Minus, bo czekolada przykleja się do niego). 
  7. Wstawić do lodówki na 30 min. 
  8. Skończone! 

Ps.1 Na dole macie po kolei wszystkie zdjęcia dla instrukcji.
Ps.2 Mozecie posypać na to wiórki kokosa tak,jak ja na jednym z nich.









 Powyżej macie efekt końcowy. Piszcie w komentarzach jak Wam się to podoba, czy lubicie te ciastka? Macie zamiar skorzystać z tego pomysłu? Może macie inny sposób na wykorzystanie właśnie tych ciastek?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz