wtorek, 29 marca 2016

ULUBIEŃCY MIESIĄCA MARZEC 2016




Ulubione buty - Adidas Super Star 

                                 
buty |KLIK|
Ten mega popularny model od adidas ma jedną, bardzo ważną zaletę – jest wyjątkowo uniwersalny. Możesz go nosić nie tylko na imprezy i mniej oficjalne randki. Każdy z nas ma taki dzień, kiedy nic mu się nie chce, a już na pewno brakuje nam motywacji do tworzenia odjechanego looku. W takich sytuacjach najchętniej sięgamy po luźne jeansy, oversize’ową bluzę oraz ciemne okulary. Do takiego „leniwego” stroju doskonale będą pasowały właśnie Superstary. Szeroka paleta kolorów sprawia, że każdy znajdzie idealny odcień dla siebie. Jeśli o nie zadbasz, na pewno będą ci służyć dość długi czas. 

                       _______________________________________________________

 Ulubiony profil na Instagramie - @Iteh_nua






Co prawda, można stwierdzić, że ten profil prowadzony przez niejaką Lenę T. jest inspirowany głównie na zdjęciach z tumblera, co dodaję mu uroku. Na pewno pośród internautów jest to bardzo popularne. Mnie akurat podoba się taki styl i właśnie tego instagrama wybieram na ulubieńca. 😊

 _____________________________________________

Ulubiona aplikacja - musical.ly




Przede wszystkim zainspirowały mnie do tej aplikacji osoby już to nagrywające. Przeglądając wieczorem internet natknęłam się na filmik. Już nieraz słyszałam o niej i postanowiłam ją wypróbować, teraz zostało mi tylko ją opanować. Możecie ją ściągnąć tutaj:


             ________________________________________________

Ulubiony zakup - czarna bluza z białym zamkiem 


                     
Bluza |KLIK|
Zakup ten dokonałam około 2 tygodnie temu w h&m. Przesyłkę zamówiłam w niedzielę, natomiast doszła do mnie w środę. Z kurierem umówiłam się na daną godzinę i bluza została dostarczona. Szczerzę mogę przyznać, że bluza pasuję do wszystkiego! Ogólnie kosztuje 79.90 zł. Natomiast ja miałam zniżkę po zapisaniu się do newsletter'u. Wy także możecie ją uzyskać. 
                                                           
                                ____________________________________________________

Ulubiona pomadka do ust - BABY LIPS 

Na tą pomadkę natknęłam się w Rossmannie.Jest ona firmy maybelline. Kosztuje ona około 10 zł. Świetnie nawilża usta dając im przezroczysty połysk. Jest tłusta, co oznacza że na pewno jest tam duża obecność wazeliny. Akurat wersja, którą ja mam nie daję ustom żadnego koloru. Dobrze chroni i wystarcza na dość długi czas.

______________________________________


Ulubiony smakołyk - czekolada milka oreo



Cóż, chyba nie muszę tłumaczyć jaki jest jej skład, ani opisywać smaku, bo chyba każdy już ją próbował. To jest zdecydowanie moja ulubiona czekolada. 

Ulubione piosenki









           
                               
 ____________________________________________________
                       
 Co sądzicie o ulubieńcach ? Możecie wyrazić swoją opinię na któryś z nich? 

45 komentarzy:

  1. Mmmm, czekolada o smaku oreo :3 Uwielbiam ją! Ta bluza wygląda świetnie, nawet cena jest spoko :D :D
    Zapraszam:
    http://mirella-view.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, o ile się nie mylę zaglądałam już na twojego bloga,super :)

      Usuń
  2. Też uwielbiam tą milkę <3 Super bluza :)
    http://mlodamamakacpra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A kto jej nie uwielbia? 😄 Dziekuję bardzo :) Zajrzałam na twojego bloga i jest naprawdę super! Niech synek się chowa zdrowo :)

      Usuń
  3. Baby lips moja ulubiona ♥ Czekolada również.
    http://glessfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam tę czekoladę. O błyszczyku wiele pozytywnych opinii słyszałam :)

    http://magdalenblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli potrzebujesz pomadkę, szczerze ci ją polecam. :)

      Usuń
  5. czekolada oreo i superstary love!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetni ulubieńcy
    Kocham czekoladę Oreo :3
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Superstary i te piosenki! Bardzo ciekawe kategorie ulubieńców 💕
    outdisturb.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ciagle sie zastanawiam nad tymi superstarami i nie moge sie jakos przekonac:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się na nie zdecydowałam i nie żałuję swojego wyboru! Mam je już ok. poł roku

      Usuń
  9. Jej, jej, jej! Super! Świetny wygląd, post i w ogóle wszystko :) Cieszę się, że tu zajrzałam i oczywiście obserwuje :)
    Jeśli mogę sobie pozwolić to tylko za wąski pasek boczny i pasek tekstowy, ale reszta-bosko!

    graybody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mogę powiekszyc paska tekstowego, ponieważ mam za małe zdjęcie i nie zakrywa mi całego nagłówka, ale dzięki za radę. Twój także jest super,pozdrawiam!

      Usuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie lubię tej czekolady,ale aktualnie jem inna z tej firmy:D
    Mam pomadkę z Maybelline,ale różową i daje lekki róż na ustach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto, co lubi. Chyba jednak zdecyduję się na kolejną, dzięki za info o pomadce,pozdrawiam 😘

      Usuń
  12. Masz rację - superstary pasują do wszystkiego! Mi szczególnie podobają się właśnie te czarne. A milkę oreo kocham, mogłabym się nią obżerać serio :D
    Zapraszam do siebie
    andszei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długo myślałam nad białymi, a czarnymi i w końcu uznałam, że białe mają więcej wad,np:
      - Czubki mogą zrobić się żółte,
      - Szybko się brudzą.
      Na pewno zajrzę do Ciebie!

      Usuń
  13. Super post! Czekolada oreo jest pyszna ♥♥ Buty są nawet fajne, jednak nie chciałabym takich :) Bluza czarna, najlepsza ! ♥ =D
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Każdy ma inny gust. Ja na początku nie byłam do nich przekonana, lecz po przeczytaniu pewnych opiń zdecydowałam się na nie :)

      Usuń
  14. Jacy świetni ulubieńcy! idealni do tego miesiąca. Najbardziej podobają mi się buty (bardzo bym chciała takie mieć i chyba zacznę na nie oszczędzać) no i czekolada milka oreo- to moja miłość mogłabym jeść ją kilogramami :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo mi miło. Polecam buty! Pozdrawiam również 👀💕

      Usuń
  15. Bluza i czekolada oreo najlepsze:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak jakościowo z bluzą? :) Nie jestem pewna co do tych ciuchów z sieciówek, bo często cena nie równa się jakości - po prostu szybko się pęczkują. Ciekawa jestem też tej aplikacji. Jest dla nowych twórców? Czy sugeruje muzykę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm..szczerze mówiąc to nie jestem dobra w wypowiadaniu się o jakości ciuchów,ale podam ci skład:
      69% bawełna,
      31% poliester
      Na moje oko wygląda ona dość porządnie,jest ciepła i widać, że materiał jest solidnie wykonany. Ja osobiście nie mam żadnych uwag dotyczących tej bluzy :) A co do aplikacji
      musical.ly to społeczność wideo, który pozwala na tworzenie, udostępnianie i dowiedzieć się krótkie filmy.
      Pasemka:
      - Można oglądać, zapisywać i udostępniać krótkie filmy o długości do 15 sekund.
      - Edycja wideo z efektami i filtrów kreatywnych, takich jak zwolnionym tempie, upływem czasu i hiper prędkości.
      - Odkryj nową ekscytującą muzykę i artystów.
      - Nagrywaj i przesyłaj własne oryginalne ścieżki dźwiękowe, aby inni mogli korzystać.
      - Współpracuj z przyjaciółmi i ludźmi z całego świata, z unikalną funkcją duet.
      - Udostępnianie filmów bezpośrednio do serwisu Facebook, Instagram, Twitter, winorośli i innych sieci społecznościowych.
      - Zapisywanie filmów prywatnie, tak tylko można je zobaczyć.
      Takie informacje zdołałam zdobyć :)

      Usuń
  17. Polecasz superstary? Bo od pewnego czasu planuję zakupić bo mega mi się podobają!!! Baby lips również uwielbiam :)
    witajziom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, już parę razy wspominałam (wyżej), że polecam. Są przede wszystkim bardzo dobre jakościowo :) Pozdrawiam 😘

      Usuń
  18. Muszę chyba w końcu wypróbować Baby Lips :)

    Bardzo ciekawy blog i ładny design!
    Pozdrawiam!

    duusiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Polecam :) Dziekuje bardzo,twoj rowniez :)

    OdpowiedzUsuń
  20. fajne podsumowanie, buty mega mi sie podobają ale strasznie dużo osób je posiada i już "rzygam" nimi wychodząc na miasto. :(
    http://allegiant997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc to mnie to już także irytuję bo ile mozna? dzieki zajrzę z checia do ciebie!

      Usuń
  21. Bardzo fajni ulubieńcy! Moim ulubionym smakołykiem również jest milka, którą pokazałaś w poście :p
    Pozdrawiam wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Milka, najlepsza słodycz :D
    super ulubieńce :>

    http://stylowaokularniica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Czekolada oreo zdecydowanie najlepsza <3

    Nowy post - zapraszam!
    Zaobserwuj jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń